Първоначално публикувано от vinilov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-ца с инфаркт
Collapse
X
-
-
На ухо, е не е много точно, но и там се усещат повечето вибрации от двигателя.
OEM, беше ми споменал нещо за стетоскоп, това няма ли да ми пръсне тъпанчетата ако пробвам с него от къде е по-силен шумът.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеНа ухо, е не е много точно, но и там се усещат повечето вибрации от двигателя.
OEM, беше ми споменал нещо за стетоскоп, това няма ли да ми пръсне тъпанчетата ако пробвам с него от къде е по-силен шумът.
Накрая ще дойда до Ловеч да ти оправя колата. Много ги обичам такива да ги гадая особено като го няма собсвеника наблизо да гледа и да скърца със зъбиТи така или иначе неможеш да я караш така колата... ам да дойда с мамата и да я оправим
Last edited by oem; d.m.y г., 13:02.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
То и Аз съм майстор, ама не на коли, като земеш големия чук няма да се стресна много.)
Иначе може и да и да ти я докарам на пролет.
Сега като знам, че дори и да я направя няма да я карам много зимата понеже няма кой да дава 500 лв. за зимни гуми и нещо не съм се разбързал да я дооправя, ама пък ме дразни страшно много, че не е наред.
Иначе, нямаш проблеми за разходка из града, то май село ама все пак се води град. Даже ще почерпя едно малко, ако даваш на жената да кара алфата може и голямо.
Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Comment
-
Аз се возих на Винилов в колата, но изобщо не усетих онова харатерно залепване в седалката след 3000оборота. Не знам дали изобщо му сработва вариатора. Това му го споделих и на него.
Но чукането е като от голяма хлабина в клапаните -все едно не са регулирани (знам, че се с хидравлични повдигачи и хлабината се саморегулира). Но няма как да гадае човек при условие, че не знае какво точно е пипано, разместено и т.н.Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
С риск да повторя някой пост...
Не прочетох цялата тема, ама проверете пак зацепването.
Видях, че с пети е зацепвана, но това не пречи да е сгрешено...Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Зацепването е правено с пети и часовник, не е от него, а горе главата въобще не я пипахме и се разтрака, сменихме вариатора и никакъв резултат.
Голям студ стана, май пак ще се разглабятая кола ами няма да е тая година.
Сега май само събирам инфо какво да търся.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеЗацепването е правено с пети и часовник, не е от него, а горе главата въобще не я пипахме и се разтрака........Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеТова го разбрах, ама след като опънахте ремъка проверихте ли пак зацепването?
Плюс това много нелогични неща го съветваш. Мотора му трака на джилязо, ти зацепване го караш да проверява.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Никога не съм правил зацепване и не съм виждал 16в. туин спарк.
Въобще не е нужно да ми обръщаш внимание.
Ама понеже ми обърна ще ти кажа и аз - толкова ремонт дето ти си сътворил по твоята кола(поне от както следя форума), аз не съм правил по всички Алфи дето са ми в подписа. Значи или си взел мн.голяма трошка(което пак говори лошо за техническите ти познания) или нещо ти куца майсторлъка...
П.П. Колегата с тракащия мотор не е нужно да се възползва от съвета ми.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеНикога не съм правил зацепване и не съм виждал 16в. туин спарк.
Въобще не е нужно да ми обръщаш внимание.
Ама понеже ми обърна ще ти кажа и аз - толкова ремонт дето ти си сътворил по твоята кола(поне от както следя форума), аз не съм правил по всички Алфи дето са ми в подписа. Значи или си взел мн.голяма трошка(което пак говори лошо за техническите ти познания) или нещо ти куца майсторлъка...
П.П. Колегата с тракащия мотор не е нужно да се възползва от съвета ми.
Факт е, че караш колегата да провярева нещо което е видно, че е добре. Това какво говори пък за твоята компететност?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Усъмних се в правилното зацепване, защото е възможно да се докосват(чукват) бутала и клапани. Ама това на теб няма нужда да ти го обяснявам, защото твое е гениалното прозрение, че туин спарк "НЕ СЪБИРА" мотора при неправилно зацепване или скъсан ремък.... без коментар...
Относно диагностиката по звука от клиповете - направо съм шашнат. Дай ми телефона си и друг път когато имам някакъв проблем с колата, направо ще ти звъня на го чуеш по телефона и да кажеш диагнозата.
А и ако не си разбрал обект на предишния пост беше не колата ти, а "майсторлъка" ти.Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:22.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
Comment